Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

ΜΙΑ ΑΦΡΑΓΚΗ ΚΟΥΚΛΑ

Δε θα ξεκινήσω αυτό το άρθρο ούτε με τις μειώσεις μισθών ούτε με την ανεργία ουτε με τους φόρους.Δεν είμαι οι ειδήσεις των 8. Το μόνο που θα πω είναι ότι τον τελευταίο καιρό τα οικονομικά μας έχουν υποστεί μια μίνι συρρίκνωση. Τι γινεται όμως με την αναγκη μας (γιατί περί ανάγκης πρόκειται) να είμαστε και να αισθανόμαστε όμορφες? Ε, αυτή δεν  συρρικνώνεται με τίποτα...Το αντίθετο θα έλεγα..Αυξάνεται και πληθύνεται!Και μαζί με αυτή αυξάνεται και η δημιουργικότητα μας και έτσι βρίσκουμε νέους τρόπους να είμαστε όμορφες με λιγότερα χρήματα. Εγώ θα μοιραστώ μαζί σας τα δικά μου "κόλπα" και περιμένω και τα δικά σας για να πάρω ιδέες:
1. Βάφω τα μαλλια μου μόνη μου:  Καταρχάς να ξεκαθαρίσω κάτι. Είμαι το πιο αδέξιο άτομο του κόσμου ( call me Μr Bean) και για αυτό φοβόμουν πολύ να το το τολμήσω. Και όμως ναι!Τα κατάφερα!
Είναι μια διαδικασία απλή, εννοείται πως θέλει προσοχή, είναι πολύ διασκεδαστικό και το κυριότερο σας βοηθά να γλιτώσετε αρκετά χρήματα. Πάρτε συμβουλές ( youtube) παρτε και τα πινέλα σας  και go for it! Χωρίς φόβο αλλά με πολύ πάθος!!
2.Οικονομία στο άρωμα σας : Αν είστε από τα άτομα που προτιμάτε τα ακριβά αρώματα (προσωπικά προτιμώ να εχω πολλα και οικονομικά) τότε μπορείται να κάνετε το εξής απλό. Μαζί με το καλό αρω μα σας να πάρετε και κάποιο πιο οικονομικό και να τα χρησιμοποιείται παράλληλα. Δηλαδη, το πιο οικονομικό να τα χρησιμοποιείται καθημερινά και το πιο καλό για πιο "special" περιπτωσεις. Έτσι θα έχετε το ακριβό σας άρωμα πιο πολύ καιρο
3. Ανταλλάξτε: Ρούχα παπούτσια (καλύτερα όχι καλλυντικά) με φίλες, ξαδερφες κ.λ.π. όπως έλεγε και στο sex and the city τα σκουπίδια της μιας μπορεί να είναι ο θησαυρός της άλλης. Αυτές βέβαια το λέγανε για άντρες αλλά anyway!!
4. Πειραματιστείτε με πιο φθηνά προιόνται: Το "ότι πληρώνεις παίρνεις" δεν ισχύει πάντα. Βγείτε στην αγορά, ψάξτε, δοκιμάστε. Μην μένετε στα γνωστά. Εμένα προσωπικά μου έχει τύχει να δοκιμάσω κάποιο οικονομκό προιόν και να έιναι καλυτερο από κάποιο ακριβό.
Λοπόν αυτα από μένα και θα ήθελα πολύ να ακούσω και τις δικές σας ιδέες..

 Υ.Γ: Επειδή όμως η φτώχια θέλει καλοπέραση ετοιμάζω σύντομα post με τα αγαπημένα μου προιόντα.
Πολλά φιλάκια και μην ξεχνάτε να χαμογελάτε!!!! Ειναι το μεγαλύτερο μυστικό όμορφιάς!

2 σχόλια:

  1. Αχ όντως η φτώχεια θέλει καλοπέραση!!χαχαχαχαχα Σ'ευχαριστώ για την εγγραφή στο blog μου! είμαι και γω το νέο σου μέλος τώρα! καλή αρχή σου εύχομαι!
    Φιλιά
    Μαρία
    http://inbeautywonderland.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. se eyxaristw poly!!!:) telika wraio pragma ta blog!!!!ta leme syntoma!!!filakia!! Marina!

    ΑπάντησηΔιαγραφή